Гарантійні умови

1. Продавець гарантує, що куплений виріб є працездатним і не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектність виробів перевіряється при покупці.

2. Гарантія на продані вироби, за умови дотримання умов гарантії, має на увазі під собою безкоштовний ремонт виробів протягом гарантійного терміну, зазначеного в нашому гарантійному талоні, або їх заміну на аналогічні за призначенням у разі неможливості ремонту (стаття 8).

3. Гарантія дійсна тільки при наявності правильно і чітко заповнених документів, що підтверджують покупку (товарний чек), і Договірної гарантійного зобов'язання, підписаного Покупцем, або фірмового гарантійного талона виробника із заповненими полями і підписом покупця.

4. Покупець зобов'язаний до початку введення в експлуатацію обладнання ознайомитися з Правилами його використання і гарантійного обслуговування, що містяться в доданих до обладнання інструкціях і переконатися у відсутності зовнішніх пошкоджень (стаття 3, стаття 4).

5. Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування поставлених виробів у випадках:

  • втрати гарантійного талона, наявності в ньому записів або виправлень, зроблених не продавці;
  • розбіжності серійних номерів комплектуючих з зазначеними в гарантійному талоні (якщо виріб їм комплектується, крім виробів в OEM-постачання);
  • пошкодження або відсутності гарантійних стікерів Продавця на виробі або комплектуючих; наявності механічних пошкоджень (помятости, відколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць і т.п.), а також зі стертою маркуванням виробів, нерозбірливими серійними номерами;
  • наявності ознак ремонту неуповноваженими особами (розтину блоків, слідів пайки, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей і т.п.);
  • наявності пошкоджень, отриманих в результаті аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також в результаті дій третіх осіб або непереборної сили;
  • з ознаками горіння або димлення вироби (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу, ін.);
  • наявності пошкоджень, викликаних попаданням всередину виробу сторонніх предметів, комах і т.п .;
  • несправності, що виникла в наслідок використання неоригінальних витратних матеріалів;
  • виходу вироби з ладу з вини Покупця (при використанні виробу не за призначенням, комерційної експлуатації вироби побутового призначення, неправильного встановлення та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання і транспортування, викладених в керівництві користувача);
  • при неповній комплектації вироби, відсутності додається документації, драйверів, сполучних кабелів, кріплення і оригінальної упаковки, або з пошкодженою комплектацією;
  • роботи вироби з неліцензійними, несертифікованими або зараженими комп'ютерним вірусом програмними продуктами;
  • невідповідності Державним стандартам параметрів електроживлячих, телекомунікаційних і кабельних мереж та іншими зовнішніми факторами (кліматичними й іншими);
  • некоректної роботи з програмно - апаратної частиною вироби (перепрограмування Flash - Bios і т.п.);
  • а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України; (Стаття 8, стаття 14)

6. У разі необхідності Продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну експертизу терміном до 14 робочих днів, без урахування часу транспортування, в сертифікований Сервіс-центр виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.

7. Заміна виробу проводиться тільки в тому випадку, якщо воно не може бути відремонтовано, на підставі висновку сертифікованого Сервіс-центру виробника. Термін гарант. ремонту, в залежності від його складності, може становити 40 робочих днів, без урахування часу транспортування. (Стаття 8, частина 1, стаття 1, пункт 12)

8. Умови обміну / повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Роз'яснення:

Товарний вигляд: Новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Розкрито зарядка, гарнітура, будь-які проводки і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.

Не використовується: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін в настройках, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відео) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики і розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товар - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талона для повернення коштів.

Аксесуари - поверненню підлягають НЕ розпаковані аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара і спроби вторинного пакування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо. Коли ж можна їх повернути? Можна відмовитися від покупки, перевіривши його перед продажем.

Додатки:

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі через:

  • порушення схоронності гарантійних пломб;
  • наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • неправильного заповнення гарантованого талона;
  • якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
  • ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.